Panel Logowania

Jeśli nie masz konta w naszym sklepie prosimy o rejestrację


Znajdujesz się na
Regulmin


Regulamin Sklepu Internetowego określa zasady zamówień oraz sprzedaży towarów za pośrednictwem strony internetowej www.ternol.pl
Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptacje postanowień niniejszego Regulaminu.
  1. Właścicielem sklepu internetowego jest:

    TERNOL S.C. M.Puchała, M.Zawadzki
    25-025 Kielce, ul. Jana Pawła II 12,
    NIP 657-268-97-21

    Konto bankowe:
    ING Bank o/ Kielce
    nr konta: 86 1050 1416 1000 0023 0298 9427

  2. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w polskich złotych.

  3. Zamówienia można składać przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.

    - poprzez sklep internetowy
    - drogą elektroniczną na adres :
    biuro@ternol.pl
    - telefonicznie (0 41) 348 08 55, fax. (0 41) 362 27 13

  4. Uwaga, w przypadku zamówień drogą elektroniczną prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego.

  5. W ciągu 24 godzin (za wyjątkiem świąt oraz dni wolnych od pracy) następuje telefoniczne potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz ustalenie terminu i warunków dostawy. Jest to czas w którym można jeszcze zrezygnować z zamówienia.

  6. Uwaga, zamówienia, które nie zostaną potwierdzone telefonicznie nie będą realizowane .

  7. Czas realizacji towaru jest uzależniony od jego stanu magazynowego. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

  8. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie z niego zrezygnować bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas oczekiwania.

  9. Istnieje możliwość ustalania indywidualnych poziomów cenowych na asortyment sklepu internetowego za wyjątkiem towaru występującego w promocji.

  10. Przesyłki wysyłane są pod adres wskazany przez Państwa w zamówieniu. Wraz towarem dostarczana jest faktura VAT, instrukcją obsługi, kartą gwarancyjną oraz certyfikaty obowiązujące na terenie Unii Europejskiej.

  11. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy przewozowej DPD Masterlink. Istnieje możliwość indywidualnego odbioru lub wysyłki towaru.

  12. Zapłata za towar uiszczana jest gotówką przy odbiorze przesyłki ( w przypadku wysłania za pobraniem) lub przedpłatą na konto (w przypadku wystawienia faktury Proforma).Po uiszczeniu opłaty klient powinien sprawdzić zawartość otrzymanej paczki w obecności dostarczyciela.

  13. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego.

  14. Oferta Sklepu jest ważna na terenie całego kraju. W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem (0 41) 348 08 55

  15. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych".

WARUNKI REKLAMACJI

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

  2. Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie udzielamy gwarancji do 36 miesięcy.

  3. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.

  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.

  5. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

  6. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.




Powrót

  1. Regulamin sklepu
  2. Raty & leasing
  3. Mapa sklepu